• Fumatul este interzis in camera si in celelalte spatii ale cladirii. Avem amenajate spatii in acest scop. Incalcarea acestei reguli este supusa platii unei penalitati.
  • Accesul cu animale de companie este interzis.
  • Accesul in camera cu consumatori electrici este interzis.
  • Va rugam ca pe perioada sederii sa colectati gunoiul menajer in cosul de gunoi din camera dvs. Sticlele, cutiile, PET-urile vor fi depozitate separat urmand a fi colectate de catre personalul nostru.
  • Va rugam sa pastrati integritatea mobilierului si a bunurilor aflate in camera. Orice prejudiciu va fi imputat.
  • Va rugam nu aruncati în chiuveta, dus sau WC obiecte care ar putea duce la avarierea statiei de colectare a reziduurilor. In caz contrar, orice dauna va fi imputata.
  • Va rugam sa anuntati imediat orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotarea camerei, instructiunile de utilizare sunt disponibile in paginile urmatoare.
  • Va rugam sa nu lasati copiii nesupravegheati. Orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor in incinta complexului este responsabilitatea dumneavoastra.
  • Pentru confortul celorlalti oaspeti si vecini, va rugam sa respectati orele de liniste 22h00 – 06h00.
  • Politica “fara petreceri” este conceputa pentru a se asigura ca toti oaspetii nostri se pot bucura de timpul petrecut la noi fara a fi incomodati de actiunile celorlalti oaspeti.
  • Predarea tag-lui de acces la plecare (daca este cazul) se face pana cel tarziu la orele 11:00 a.m. dupa verificarea camerei de catre personalul de serviciu.
  • Mandarin Premium Apartments nu raspunde de calitatea semnalului de internet.
  • Mandarin Premium Apartments dispune de 7 locuri de parcare in curtea inchisa si supravegheata video.
  • Mandarin Premium Apartments nu isi asuma raspunderea pentru eventuale probleme (furt din/de masina etc).
  • Bunurile de valoare pot fi pastrate in seiful din camera.
  • La plecare bagajele pot fi lasate in custodia noastra in intervalul 11:00 – 16:00.
Sesizari si reclamatii

Orice reclamatie trebuie facuta imediat cum a fost sesizata o problema pentru a facilita rezolvarea cat mai rapida a acesteia. Reclamatiile facute dupa plecare nu vor fi luate in considerare.